Samsung Galaxy Young 4 GB / blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2762 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Young 4 GB / blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Dinkys 22-12-2013

Na lang twijfelen de Samsung Galaxy Young gekocht.
Ik twijfelde tussen de LG L3-2 en de Samsung Galaxy Young.
Het prijsverschil tussen beide toestellen was € 21.

Voordeel van de LG vind ik de metaal kleurige achterzijde, camera sluiter zonder geluid en een sterkere accu.
Nadelen van de LG vind ik het beeldscherm en de simlock (simlockvrij was €40 duurder).

Voordelen van de Samsung Galaxy Young vind ik:
Helder scherm
Vergelijkbaar met mijn Samsung Galaxy Fame

De Young is een mooi toestel maar omdat ik de Young vergelijk met de Fame zie ik toch wel enige beperkingen van de Young:
- Home knop/vergrendel knop fragieler
- Radio kan enkel radio NL ontvangen. Andere zenders storen of zijn amper hoorbaar
- Foto kwaliteit is dramatisch

Ik heb de radio ook getest met een originele headset, maar vreemd genoeg gaat de Young dan 'google zoeken' openen.
Bij de Fame werkt de radio wel gewoon goed.

GPS fix duurt iets langer dan bij de Fame.

Voor de rest werkt de Young prima.

De cijfers zijn op basis van de vergelijking met de Fame.

Advies: Heeft u al eerder een uitgebreide smartphone gehad dan zou ik eerder voor de Fame kiezen. Is het uw eerste smartphone dan is de Young prima.

Lotje72 18-12-2013

Ben nog steeds erg blij met mijn toestel, hij is echt ideaal! Het is een lekker compact toestel waar je alles mee kan doen, vind het helemaal geweldig dat GPS erop zit, verdwalen zal mij niet meer gebeuren. En alles is verder vanzelf sprekend, kan er dus goed mee overweg.

nfer 04-12-2013

It's a great size, easy to carry around and connect to wifi as needed at home, in bars, shops and restaurants. Bluetooth connects easily, all the functionality you expect from Anroid and Samsung.

Alfons Houben 22-10-2013

Leuke telefoon met veel gebruiksmogelijkheden. Deze als vervanger voor een antieke Razor V3 gekocht voor mijn eega.
Whatsapp en etc gaat net als bij de grotere broer S4 zeer goed .
Muziek wordt met een goede geluids kwaliteit afgespeeld alleen jamme dat er maar 8 gb geheugen inzit. dit is wel weer makkelijk uit te breiden met mini sd card.

Al met al een goede handige telefoon

elspennings 19-10-2013

Mooi design, handig menu, makkelijk te bedienen. Leuke opties qua apps.

Wel blijft soms het aan-en uitknopje hangen, die is ook wat slap, vandaar de lagere score op degelijkheid.

Dinkys 11-11-2013

Blijft het aan-uit knopje bij u nog steeds hangen?

Meerdere mensen op het t-mobile forum hebben daar last van, maar daar ligt het waarschijnlijk aan de simkaart ipv de aan-uit knop.

Ik hoo graag van u.

mikkie8 07-10-2013

kleine handzame telefoon,met toch een groot scherm.heb hem net in bezit,maar alles spreekt voor zich en werkt!ik heb gekozen voor de witte variant,hij is er ook in het donkerblauw

maaseik02 06-10-2013

Prima toestel, handig en snel in gebruik.
Alle functies zijn overzichtelijk en snel te bedienen.
Zeer tevreden mee.

htamm 03-10-2013

vorige samsung door fout mijnerzijds ter ziele
toch weer een samsung aangeschaft daar deze toestellen
mij ten zeerste bevallen.

LPennellier 02-10-2013

Hele goede telefoon. Handig voor gebruik. Vooral al je geen grote telefoon wilt hebben.
Snelle telefoon en handig in gebruik

sanpos1970 01-10-2013

Kleine handzame telefoon met vele mogelijkheden. Ondanks compacte vorm is beeldscherm vrij groot. Een prima prijs-kwaliteit verhouding. Handig dat je slechts 1 kant op hoeft te scrollen om de verschillende schermen te zien. Je komt vanzelf weer bij hoofd scherm (dus niet heen en weer schuiven).

Erica Verberkmoes 01-10-2013

In deze paar dagen dat ik de mobile heb kan ik alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben.Ik ik kan deze Samsung young mobile zeer aan raden aan andere mensen de mobiel is zeer gebruiksvriendelijk.

ElsjefiederelsjeL 01-10-2013

Heb het toestel nu een paar dagen, als vervanging van een oude Blackberry. Het touchscreen is dus even wennen voor mij, maar hij doet het eigenlijk wel prima. Alle apps werken, en het is fijn dat je voor deze prijs zo’n recente versie van Android op je toestel hebt: dan kun je ook nieuwere versies van apps draaien (bijv de Instagram met video mogelijkheid ipv alleen foto’s). Hij is redelijk snel, al moet je niet teveel ervan verwachten. Het is een echt budgettoestel, maar wel eentje die het geld dubbel en dwars waard maakt. Hij voelt niet goedkoop aan, hij voelt en klinkt niet alsof ie helemaal van plastic is en heeft een fijn gewicht om vast te houden. Ik heb wel nu al krasjes aan de achterkant, terwijl ik er erg zuinig op ben. De batterij is wel echt een minpuntje. Als je een dag lang veel tot regelmatig met verschillende apps enzo bezig bent, is ie ’s avonds leeg. Maar al met al ben ik heel blij met dit toestel!

a.kunst 30-09-2013

mooi en lekker in de hand het gewicht is niet zo zwaar
niet tegroot en niet teklein ,heb hem nog maar een paar dagen en moet alles nog installeren voor ik weet hoe alles werkt ,dat is even afwachten

marie0305 30-09-2013

Ik vind het een goede aankoop om bellen , foto`s en internet te verbinden en niet te compact om mee te nemen

Jlo-J 30-09-2013

Mooi telefoon voor beginners, gemakkelijk te handelen. Een min-punt is echter dat de apps niet te verplaatsen zijn naar de micro-SD geheugen.

Flokkie 30-09-2013

zojuist voor mijn verjaardag gehad, werkt uitstekend. Kon 50 meter weg van huis lopen, dus geen internet, toch verbinding.

Iris2013 30-09-2013

De smartphone ligt goed in mijn handen, hij is niet te groot en niet te klein.
Hij is makkelijk te gebruiken, ook zonder handleiding. Wel lastig om de telefoon in te stellen op internet alleen via Wifi.

DianvH 30-09-2013

Een kleine vrouwentelefoon die gemakkelijk in de broek of tas past. Hij is gemakkelijk in zijn gebruik en heeft voldoende mogelijkheden.

Luf 30-09-2013

Ik heb deze mobiel al ongeveer 3 weken. Super makkelijk te gebruiken. Goed voor de prijs, een aanrader is het zeker.

Moesje11 30-09-2013

Het is een mooi elegant toestel, gemakkelijk in gebruik en precies de mogelijkheden die ik handig vind. Het geluid is helder.

Stacy Bell 30-09-2013

The samsung galaxy young is a very good phone. It easily fits into my bag which makes it portable. The quality is nice as well due to the fact it is durable and looks appealing. There is sufficient memory space on the phone for pictures and apps which is good. It is equipped with internet capabilities which makes it easy to check emails and stay connected socially. The only thing I do not like about the phone is that the camera is one sided so I am not able to see myself if I want to take a self portrait but overall it is a really nice phone

mobigo55 30-09-2013

Heb deze gekocht voor mijn 11 jarige zoon. Een prima jongeren telefoon. Niet te duur of te groot en toch alles erop en eraan. Mooi vormgegeven.

Jeanet95 30-09-2013

Super mooi toestel, zeer handzaam met diverse mogelijkheden voor een leuke prijs. Zeer gebruikers vriendelijk een echte aanrader!!

miep 25 30-09-2013

Nog niet lang in mijn bezit, maar ik snap m en dat vind ik al hel wat. Mooie vormgeving. Heb nog niet alles in gebruik.Knopjes op de zijkant zijn erg gevoelig

mree 30-09-2013

Een fijn in de hand liggende telefoon.
Qua geluid prima.
Als je gewend ben aan een Samsung tablet dan kan je met deze telefoon gelijk aan de slag.
De vormgeving is prettig dwz. niet te groot en niet te klein.

Enige nadeel is dat de 3G van de fabriek af aan staat, als je dat niet in de gaten hebt dan is je bel tegoed er zo doorheen.....(spreek uit ervaring, EUR 10,- zo kwijt geraakt).

Ik heb de telefoon puur om te bellen/smssen voor nood gekocht, mooie bijeenkomst is dat je WIFI kan gebruiken en diverse handige apps onder de knop hebt zitten.